cuteness overload

22 July 2017

DSC_4644_a_koko
DSC_4630-2_a_koko
DSC_4601_koko
DSC_4617_koko
DSC_4594_koko
DSC_4641-2_a_koko
Within the last 10 days I've had 9 days of work but it's all been worth it cause I'm flying to England tomorrow morning. I'm landing on Heathrow at 9am and I have a train to catch at 1pm at St. Pancras. I'll have plenty of time to find my way to the railway station (some of you might remember that our Airbnb apartment in January was right next to it, haha) but knowing that my flight will probably be a bit delayed, it's better to play it safe. I'm gonna spend couple of days in the countryside again and then go back to London on my birthday. I'm turning 22 on the 25th and I don't know how the hell it's possible, it feels like just yesterday when I was 16! I'm gonna have age crisis in three years, haha. I'll be working tonight till 11pm and we need to start driving to Helsinki around 3-4am (my dad is the sweetest and promised to drive me to the airport), so I guess I won't be sleeping much tonight, haha. I was also an idiot and left both of my Oyster cards in Tartu, so now I have to buy a new one. Both of them had couple of pounds left, but I think I left them on my desk. This is one of the most annoying things when it comes to living abroad. If you forget to pack something with you, you can't just go back and get it. I had to pack for two months in June when I left Tartu and I'm surprised I didn't forget more stuff. Okay, I accidentally packed my camera charger in the suitcase going to Finland, and I had to survive without it in Italy, haha. Tho idk what I was thinking when I decided to take only one sweater with me (I was listening to my mom lol "Anna come on, it's summer! You're not gonna take that many sweaters with you!!") cause Finnish summer unfortunately isn't sunny and warm all the time. It's +17C and raining all the damn time, haha.
Viimeisen 10 päivän aikana mulla on ollut 9 päivää töitä, mutta se on ollut sen arvoista sillä mä lennän Englantiin huomisaamuna. Laskeudun Heathrow'lle ysiltä aamulla ja mun pitää hypätä junaan yhdeltä St. Pancrasilta. Mulla on paljon aikaa löytää kentältä juna-asemalle (jotkut teistä ehkä muistaakin että tammikuun reissulla meidän Airbnb kämppä oli ihan aseman vieressä, haha), mutta tietäen että mun lento tulee luultavasti olemaan vähän myöhässä, on parempi pelata varman päälle. Mä vietän taas pari päivää maaseudulla ja palaan Lontooseen mun syntymäpäivänä. Täytän 22 kahdentenakymmenentenäviidentenä (luoja mikä sana) ja en tiedä miten tää on mahdollista, juurihan mä vasta olin 16! Mulla tulee olemaan ikäkriisi kolmen vuoden päästä, haha. Mä oon tänään iltayhteentoista töissä ja meidän pitää lähteä ajamaan Helsinkiin 3-4 aikaan aamuyöstä (isä on ihanin ja lupasi heittää mut kentälle), joten mun nukkumiset taitaa tänä yönä jäädä aika vähäisiksi, haha. Olin myös idiootti ja jätin mun Oyster cardsit Tartoon, joten nyt mun täytyy ostaa uusi. Molemmissa niissä oli pari puntaa jäljellä, mutta taisin jättää ne mun kirjoituspöydälle. Tää on yksi ärsyttävimmistä asioista ulkomailla asuessa. Jos unohdat pakata jotain mukaan, et voi vain palata hakemaan sitä. Mun piti pakata kahdeksi kuukaudeksi kesäkuussa ja oon yllättynyt etten oo unohtanut enempää tavaraa. Okei, mä pakkasin vahingossa mun kameran laturin Suomeen menevään laukkuun ja jouduin sinnittelemään ilman sitä Italiassa, mutta muuten kaikki on mennyt hyvin, haha. Tosin en tiedä mitä ajattelin ottaessani vain yhden villapaidan mukaan Suomeen (kuuntelin äitiä lol "Anna mieti nyt, on kesä! Et sä todellakaan raahaa noin montaa villapaitaa mukanasi!!"), koska Suomen kesä ei valitettavasti ole aurinkoista ja lämmintä koko ajan. Se on +17C ja sadetta koko hemmetin ajan, haha.

2 comments

  1. Voi härre sulla on ihania kuvia blogissa! Noi edellisten postausten metsäkuvat varsinkin, älyttömän hienoja jo kuvina ja jos en väärin arvaa niin myös hyvää jälkikäsittelyä photarilla tms tasokkaammalla ohjelmalla. :) Pakko jäädä lukijaksi jo ihan pelkkien kuvien takia, ja postausten sisältö muutenki on mielenkiintosta!

    https://laura-linnea.blogspot.se/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooi iso kiitos! <3 Jep, muokkailen kuvani Lightroomilla ja ai että sillä tulee niin kivaa jälkeä! Mutta kiitos vielä kerran ihanasta kommentista, piristi päivää ihanasti <3

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD